Trygdekort i bankkortstørrelse

Til: NAV Trygd

Nå er det sannelig på tide at trygdede og følger får kort på størrelse med bankkort og sertifikat, sånn at vi kan bruke dette enklere når vi skal bruke transport som buss, tog, eller båt, for noen papirlapper i en lusen mykplast lomme blir alt for lett ødelagt i lomma, eller hvor det måtte legges, det burde ikke være noe vanskelig å ordne, vel?!

05.01.2017

Hurra! Vi får nå honnørrabattkort i bankkortstørrelse! Takk for alle underskrifter! https://www.nrk.no/telemark/dagens-honnorkort-blir-historie-1.13294458

20.10.2016

NRK hadde en sak noen dager før jeg startet denne kampanjen, så man kan si at denne kampanjen er unødvendig. Nei, det er den ikke, det gjør den bare mer nødvendig, for vi kan ikke la staten glemme hele greia som de har gjort før. En liten sak i NRK Telemark blir neppe lagt stor vekt på, det vi trenger er en kampanje der folk fortsetter å kreve at de vil ha små plastkort isteden for store papirlapper! Så, få flere med på å skrive under her, og la staten få vite at vi faktisk krever en endring!
Få varsel på e-post når eieren skriver oppdateringer