Behold terapibassenget på Diakonhjemmet sykehus

Til: Styret på Diakonhjemmet sykehus

Diakonhjemmet sykehus utreder i disse dager konsekvensene av fortsettelse eller nedleggelse av terapibassenget som holder 34 grader varmt vann. Bassenget blir brukt av nesten 700 personer hver uke. Dette er enkel hverdagsrehabilitering for kronisk syke personer, som sparer disse brukere for store smerter, uførhet og holder mange i arbeidslivet og aktivitet. En nedleggelse betyr enda en rasering av tilbudet til personer med revmatiske diagnoser, muskel -og skjelettsykdommer men også personer med KOLS eller hjerteproblemer. Stå sammen med oss og si klart NEI til nedleggelse av terapibassenget på Diakonhjemmet sykehus!

Signeres av: Personer med kronisk sykdom som har nytte av å bruke et terapibasseng til hverdagsrehabilitering

28.09.2016

Vi jobber fortsatt på i alle kanaler for å presse på beslutningstagerne, og det har blitt lagt merke til denne underskriftskampanjen på sykehuset.
Til info: alle er velkommen til å signere, også om du er pårørende eller venn, eller bare ønsker å støtte oss
Få varsel på e-post når eieren skriver oppdateringer