Protest aksjon mot Ap. innføring av Islam i Norge!!

Til: Stortinget v/rette talsmann saksbehandler.

Denne underskrifts-kampanjen blir startet i forbindelse med den økningen av Islamistiske krefter som kommer inn i Norge. Jeg startet denne protest aksjonen fordi Utenriksminister Jonas Ghar Støre kunngjorde i Nyhetene at han ønsker nå og få til en friere holdning til Muslimer og Islam som da Norge skal være et mottakerland for. Og sammtidig snakket han om at innvandrere & asylsøkere skal nå få en mye raskere saksbehandling, og dermed slipper å vente lang tid her før vedtaket er fattet på sin søknad. Det som det reageres kraftig over hos mange nå, er Jonas Ghar Støre sin framlegging av sakene og til hans naivitet og besluttsomhet med svært lite utprøvde metoder når det gjelder å blande mange Muslimske og Etniske nordmenn/kvinner mer og mer sammen. Dette som er jo selve essensen her i denne protesten er at hele Islamiseringen blir innført av Ap. politikk! Dette med Islam som kan være en svært så truende og vanskelig Relgion . Den inneholder så mange former av tvang i seg, og hvis man ikke som et menneske klarer å følge de Islamiske lover, da må man underlegge seg Koranen og de meget strenge lover som Islam lever etter!!! Derfor vil jeg med denne protest aksjonen få lov til å fremmheve og tilrå at Norge som en hel Nasjon IKKE skal og heller ikke vil godta dette fremmlegg fra utenriksminister Jonas Ghar Støre om at Norge skal gi asylsøkere friere inntak og raskere behandlingstid etc. etc for arbeidstillatelse. Men hovedsaken er at Norge har nå sagt NOK er faktisk NOK!!! For vi som borgere av Norge skal ikke ha flere av Muslimene hit, og vi her i dette landet har vår fulle rett til å rette søkelyset mot de meget sterke kreftene som finnes i den Islamistiske relgion og utøvede ritualer. Vi i Norge vil ikke finne oss i at det Muslimske broderskapet med Islam som sin levemåte og levesett skal innta vårt land på en lett og tiltagelig måte! Folk er virkelig opprørte over denne Nyhets-uttalelsen fra Jonas Ghar Støre. Vi står nå i hele Norge samlet bak denne protesten mot Ap sin innføring av friere forhold til Muslimer og til deres relgion som går da inNunder Islam!!! DETTE ER NORGES PROTEST TIL AP!

Signeres av: ALLE SOM ØNSKER. FOR OFFENTLIGHETEN.